Thursday, September 15, 2005

Shah Alam 10k run BIB retreive.


Kawan-kawan sekalian,

Demi kemakmuran sukan dan kedaulatan tuanku, silalah datang beramai-ramai join Shah Alam 10,000 meter run.

Walaupun aku pun tak berapa tau tu Shah Alam punya road, saya dipaksa oleh seseorang (non-goverment official)
untuk megambil baju tee and nombor lari anda, biar pun aku dikehendaki jalan 20 kali dan sesat 2 hari di Shah Alam.
Silalah jimatkan masa dengan register online http://www.mbsa.gov.my/mbsa/berita/10kmrun.htm dan serahkan itu print out punya slip kepada saya pada PJ half this sunday.

Jika you tak sempat or not convenience, you pass to ronnie before sunday, or tey/adam/woof before wednesday 21-Sept-05.

Jika satu pun you pun tarak jumpa, too bad, so sad, you DIY lor.

Masih tak faham apa aku cakap? You tengok sebelah, ada dinding kan? You hentam kuat-kuat you punya kepala nanti you will faham.

brought 2u by Chen Fong Fong, Fong Fong Chen

No comments: